четвер, 29 жовтня 2015 р.

ОПИС ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
з розв’язання педагогічної проблеми, над якою працює класний керівник


Тема досвіду

Формування загальнолюдських цінностей в учнів початкових класів
Автор

Гринчишин Олена Дмитрівна
Сфера застосування

Навчально – виховний процес
Актуальність

Полягає у формуванні ціннісних орієнтацій у школярів молодшого шкільного віку на етапах їх розвитку
Наукові концепції та теорії

Визначення даної проблеми в психолого-педагогічній літературі і ефективність її застосування у виховному процесі школи.
Основна ідея

Якщо у роботі класного керівника звертати увагу на почуттєво-емоційну лексику,то формування ціннісних орієнтацій буде ефективним.
Технологія реалізації ідеї

Добитися того, щоб навчально-виховний процес не був одноманітним,сухим, важким, механічним змушування до співпраці.
Форми, методи, прийоми, засоби

Теоретичні ( літературні джерела,теоретичні положення провідних науковців даної галузі), емпіричні
( спостереження,бесіда,порівняння, тестування, вивчення досвіду роботи, методичний пошук)
Результат застосування

Оригінальні ідеї та інноваційні технології підтверджують доцільність даної проблеми у педагогічному процесі.
Критерії ефективності

·        Ціннісне ставлення до навколишнього середовища;
·        Морально-етичні почуття;
·        Культура поведінки;
·        Гуманістичні почуття;
·        Національна самосвідомість.
Наукові джерела

o   Педагогічні твори В.Сухомлинського та К. Ушинського;
o   Стребна О.В., Соценко А.О. « Інтерактивні методи навчання і виховання в початковій школі».
Висновки

Невпинний пошук і творення найдосконаліших методів,пов’язаних із нестандартним розв’язанням будь-яких проблем творить ЛЮДИНУ.







Немає коментарів:

Дописати коментар