ОПИС
ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
з
розв’язання педагогічної проблеми, над якою працює класний керівник
Тема досвіду
|
Формування загальнолюдських цінностей в учнів
початкових класів
|
Автор
|
Гринчишин Олена Дмитрівна
|
Сфера застосування
|
Навчально – виховний процес
|
Актуальність
|
Полягає у формуванні ціннісних орієнтацій у
школярів молодшого шкільного віку на етапах їх розвитку
|
Наукові концепції та теорії
|
Визначення даної проблеми в
психолого-педагогічній літературі і ефективність її застосування у виховному
процесі школи.
|
Основна ідея
|
Якщо у роботі класного керівника звертати
увагу на почуттєво-емоційну лексику,то формування ціннісних орієнтацій буде
ефективним.
|
Технологія
реалізації ідеї
|
Добитися того, щоб навчально-виховний процес
не був одноманітним,сухим, важким, механічним змушування до співпраці.
|
Форми,
методи, прийоми, засоби
|
Теоретичні ( літературні джерела,теоретичні
положення провідних науковців даної галузі), емпіричні
( спостереження,бесіда,порівняння,
тестування, вивчення досвіду роботи, методичний пошук)
|
Результат застосування
|
Оригінальні ідеї та інноваційні технології
підтверджують доцільність даної проблеми у педагогічному процесі.
|
Критерії ефективності
|
·
Ціннісне ставлення до навколишнього
середовища;
·
Морально-етичні почуття;
·
Культура поведінки;
·
Гуманістичні почуття;
·
Національна самосвідомість.
|
Наукові джерела
|
o
Педагогічні твори В.Сухомлинського та К.
Ушинського;
o
Стребна О.В., Соценко А.О. « Інтерактивні
методи навчання і виховання в початковій школі».
|
Висновки
|
Невпинний пошук і творення найдосконаліших
методів,пов’язаних із нестандартним розв’язанням будь-яких проблем
творить ЛЮДИНУ.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар