Опис
виховної системи класу
Назва
виховної системи
|
|
Компоненти
структури
|
|
орієнтаційно-цільовий компонент
(стратегічна ціль (державна стратегія виховної
політики, генеральна мета виховання;
етапи становлення та розвитку виховної системи; конкретизація цілей
виховання відповідно до етапів виховання, місце і роль класу у
виховному просторі освітнього закладу)
|
Вихідною позицією класного керівника є –
формувати кожну дитину,як індивідуальність, добиватися того, щоб педагогічний
процес переміщувався із сфери зовнішніх впливів у сферу внутрішніх стимулів діяльності, коли виховання
переростає у самовиховання.
|
гносеологічно-аксіологічний (змістовий) компонент
(досягнення стратегічних
цілей у вихованні через конкретизацію завдань у контексті педагогічної проблеми, над якою працює
класний керівник)
|
Якщо я, як класний
керівник, зроблю все від мене залежне для того, щоб довірений мені клас став
дружнім, цілісним колективом, тоді кожному учневі буде комфортніше в
шкільному середовищі. Він із задоволенням йтиме до школи на зустріч із своїми
однокласниками. Буде дбайливо , з любов’ю і пошаною відноситися до себе та
інших, приймати оточуюючих такими, якими вони є, тобто з терпінням і повагою.
|
організаційно-педагогічний компонент
(педагогічні умови ефективності виховного процесу)
|
Вся система даної виховної
роботи спрямована на те, щоб без фізичних і психічних навантажень, на сонові
позитивних емоцій, оптимістичного ставлення до життя, виховати високоморальну
та високодуховну особистість.
|
практично-діяльнісний
компонент
(стратегії та методи виховної
роботи, організаційні форми – індивідуальні, групові, колективні, масові;
спілкування, тактика та стиль діяльності класного керівника)
|
Поєднання традиційних і
нетрадиційних форм і методів роботи: виховні заходи, години спілкування,
інтелектуальні ігри, турніри, тренінги, проекти,фестивалі. акції милосердя,
художні галереї, колажі.
|
діагностико-результативний компонент
(очікувані результати,
критерії ефективності, оцінка й аналіз функціонування системи)
|
Зустріч з духовним,
прекрасним, ціннісним викликає у школярів потребу самим творити все це в їх
безпосередньому теперішньому шкільному чи особистому житті. Вони стали
соціальнішими, емоційнішими, з’явилась здатність і бажання реалізувати
подібні життєві ситуації в реальному повсякденні.
|
Структурно-функціональна чи організаційно-педагогічна
модель системи (якщо є)
|
·
Розвиток творчої
особистості дитини;
·
Вияв нахилів та талантів
школярів;
·
Позаурочна і позакласна
діяльність щодо захоплення учнів кінцевим результатом;
·
Взаємодія з батьками,
громадськими організаціями для культивування ціннісних орієнтацій у великому
колективі.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар